Retourbeleid

Ons retourbeleid heeft een geldigheid van 14 dagen. 14 dagen na uw aankoop kunnen we u helaas geen volledige refund of omruiling bieden.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw product ongebruikt zijn en in dezelfde staat zijn als deze is geleverd. Ook moet het in de originele verpakking zitten.

Om uw retournering te voltooien, moeten wij de originele bon of een bewijs van aankoop ontvangen. 

Er zijn een aantal situaties waar we alleen gedeeltelijke terugbetalingen bieden:

  • Producten die niet in originele staat zijn, beschadigd zijn of delen missen door derden
  • Producten die later dan 30 dagen zijn geretourneerd na bezorging

Terugbetalingen

Nadat uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen wij u een email wanneer wij het teruggestuurde product hebben ontvangen. We sturen ook een email wanneer het bekend is of wij een terugbetaling geven of niet.

Als u in aanmerking komt met een terugbetaling, dan zal dit gebeuren via de bij ons bekende betaalmethode binnen enkele werkdagen na de bevestigingsmail.

Late of missende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening. Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@blocksock.nl.

Verkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Uitwisselingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@blocksock.nl en stuur je artikel retour.

Verzending

Om uw product te retourneren, dient u contact op te nemen met de klantenservice

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@blocksock.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.